2 Eylül 2016 Cuma

Arkadaşlar merhaba karşılaştığımız enteresan alakasız şeylere bir yenisi daha eklendi ve daha önce hiç karşılaşmadığım ve pek çoğumuzunda karşılaştığında ilk defa görmüş olacağı hata yani; 

Uzaktan işlem çağrısı başarısız

hata çözüm

Eğer sizin de probleminiz bu görseldeki ise yazının devamını okuyabilirsiniz.

Evet arkadaşlar başlat menüsünden Ayarlara giriyoruz.


Karşımıza açılan yerden Sistem e giriyoruz.


Burada varsayılan uygulamalar bölümü açtığımızda


vee son hamle olarak Fotoğraf görüntüleyicisine tıklayarak Microsoft Office 2010 u veya sizdeki farklı bir uygulamayı seçebilirsiniz.


Bu çözüm geçici de olsa probleminizi çözecektir.



2 yorum:

  1. Geçekten çok saol aylardır bu hatayı çözmeye çalışıyordum

    YanıtlaSil
  2. abi ben ayarlara girerken bu sorunla karşılaşıyorum hiçbir ayar yapamıyorum sadece denetim masasından yapılıyor nasıl yapabilirim yardım edersen

    YanıtlaSil

Subscribe to RSS Feed Abidin Burak Tasarım Ofisi