14 Ocak 2015 Çarşamba


Merhaba, ilk defa bir blog yazıyorum bunun için oldukça mutluyum ve açıkcası biraz da heyecanlıyım.Bu blog benim kişisel blogum olmakla beraber elimden geldiğince faydalı bilgiler, dökümanlar, uygulamalar vs. paylaşmaya çalışacağım bir bilgi platformu olacak.





Blog yazmayı uzun süredir düşünüyordum ama bilirsiniz klasik, tembel bir öğrencinin yapacağı şeyi yaptım ve bunu uzun bir süre erteledim. Bugünse Google da bakınırken en iyi blog sitesi oluşturma servislerine genel bir bakış adında bir yazı gördüm, finallerin bitmesi ve bütlere kadar eve gitmeyecek olmamın da etkisiyle blog oluşturmaya karar verdim.

Peki Neden Blog?
Sosyal medya ile veya oyun oynuyarak vakit harcamak yerine sürekli insanlara faydalı olabilecek şeyler üretmeye çalışmak bana daha iyi bir fikir gibi geldi. Blog yazmanın ve başkalarıyla birşeyler paylaşmanın bana faydalı olacağını düşünüyorum.

Neden Blogger?
  • Bloggerı seçmemin en önemli sebebi arkasında google olması. Çünkü google varsa sürekli olarak gelişim var demektir.
  • Domain ile birleştirebileceğim.
  • Mobile uyumlu, ve kullanıcı paneli gayet kolay.
  • Google Adsense sayesinde yıllar sonra belki internet faturamı blogumdan öderim.
  • YouTube ve Picasa ile uyumlu bir şekilde çalışması.

Yazar : abidin burak şahin 

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe to RSS Feed Abidin Burak Tasarım Ofisi